...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 21. november 2008

Barnesykdommer på voksne er virkelig noe dritt! Michel har vannkopper... Jeg er jo ikke kjent for å være noe sykepleier, men nå syns jeg veldig synd på han... Begge tvillingene har det også, men di lar seg ikke merke av det. En skal være oppmerksom på hvordan det utvikler seg på voksne - det kan faktisk være farlig... Vanskelig å vite hva en kan gjøre når den du er glad i bare ligger der... Men nå er det nok den verste dagen - dag to med utbrudd - vi håper hvert fall det... Nå fikk jeg avbestilt familie-fotograferingen i morgen - det ville blitt vel mye å retusjere både på den ene og på den andre...



Snøen daler ned i skjul, og jeg kan ikke for at jeg synes det er vakkert


Ingen kommentarer: