...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 17. november 2008

Kjære dagbok,

det er litt rart å sitte her og lure på hva jeg skal skrive... Jeg må jo bare skrive det som faller meg inn, som jeg ellers ville ha skrevet dersom jeg skrev det i en bok.... Mandag morgen, og espressoen min er obligatorisk her ved siden av meg!
Lili ligger inne på lekerommet og lager rytmiske lyder i leken sin, mens Benedict bare leker.


Champagnelunsj på Tango


Lørdag feiret vi mors 65 års-dag, med fantastisk mat og Champagne på Tango! Det er en av byens beste restauranter - di klarer å sette sammen smaker som er en fest for ganen! Jeg blir så glad når noen klarer det! Det er altfor mange skuffelser der ute - når det kommer til mat....

Apropos mat - jeg skal ha Elin, Marianne og Åse på lunsj her, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal lage.... Mandager er kjipe sånn... lite spennende i kjøleskapet!! Har tatt opp kyllingfiléer, så får vi ser hva det blir!


Ingen kommentarer: