...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 26. november 2008


Snømannen til Maren fikk ikke leve så mange dagene...


Jeg trodde egentlig dette skulle bli en grå og trist dag etter hva været tilsa. Jeg fikk tilbud om å gå på Kvadrat, men kjente det var deilig å bare ta ting som di kom - kanskje... Plutselig, husker ikke hva som gjorde det, så fikk jeg totalt ånden over meg inne på lekerommet! Drivkraften var vel den gammeldagse skolepulten som står i kjelleren, og som kunne passet fint der inne - og lysten til å få den på plass! Vinduet og gardinene der inne har ikke vært vasket på alle di årene vi har bodd her - altså over fire år - og alt var svart!! Fikk gardinene til vask, og ryddet vekk gammalt skrot, slik at det nye gamle skrotet kunne få plass!! Men drivkraften nede i kjelleren var altfor tung å bære for bare meg, så den kom aldri opp... Ja, ja, vindu er vasket, og jeg er fornøyd...




Førjulsforening hos Elin


Kristine imponerte med "spødet" sitt!

Og Elin og Henning imponterte med ribbe og sprø svor!

Wow, sier jeg bare...

Av en eller annen grunn fant vi ut at nesten samtlige av oss befant oss på samme sted i syklusen - og kanskje det var derfor vi var helt på samme kanal i kveld! Henning fikk æren av å trekke lappen som avslørte vårens tur, og det ble selfølgelig Elin's lapp - Amsterdam! Vi mistenkte dem for avtalt spill... men Amsterdam er fint - gleder meg allerede! Må smile litt når jeg tenker på at Michel får vite dette gjennom bloggen min! Får ikke håpe at det blir slik vi kommuniserer i fremtiden... "Hvordan var foreningen i går, kjære?" "Bare les bloggen min" ....


2 kommentarer:

Dentinista sa...

Må le av det gamle skrotet.....
Så godt at dere er bedre!!
Klemmmmm!!

Fru Hermez sa...

Ja, nå havna altså den gaamle pc'en i kjelleren!! Har hata den fra den dagen han kom hjem med den, men eg kunne jo kje skuffa han... tihi - rart med torsdag og ingen barseltreff!