...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 22. desember 2008

Det vitner vel litt om julestress, når jeg ikke har skrevet på et par dager... Eller så vitner det om at kroppen får for lite søvn, fest og basar! Vi hadde juletorsk med gode naboer på lørdag - ti voksne til bords, og en stemning som bare kommer sammen med gode venner som har barnevakt og har sluppet ut av huset! Jeg hadde halvveis panikk tidligere på ettermiddagen - da Helgø hadde klart å legge av ETT kilo torskefilét, istedet for TO!! Sånt blir det julestress av... Men da jeg er gift med en løsningsorientert mann, ringte jeg straks til Madla, og der låg torsken min! Med bacondadler og fenalår til forrett, ble dette starten på en lang middag, som varte helt til klokka seks neste dag... Jeg var litt bekymret i forkant, da jeg ikke hadde fått tid til å lage noe dessert! Men med vin og hjemmelaget eggelikør, var det ingen som etterlyste noen kake... Eggelikøren fikk ben å gå på - og det var ikke én drååååpe igjen! Fantastisk at vi faktisk er småbarnsforeldre, og vet fortsatt å feste! - Di fleste av oss det førstnevnte... noen er litt tregere enn andre... Nå må jeg fyke avgårde ned på butikken - det er helt uaktuelt å kjøre bil på en dag som denne! Denisa fra Sveits kommer snart på besøk, og jeg har ikke sett henne siden fem unger! O jul med din glede og barnslige lyst - vi hilser deg alle velkommen! (er det sånn??)

Ingen kommentarer: