...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 9. desember 2008

Fantastisk julestemning på låven! Med saks og lim, nål og tråd, isoporkuler og fjører, møttes vi en gjeng jenter i låven til Edel, til juleverksted. For min del, ble det jo en kort kveld, men det er verdifullt med den tiden man får! Nydelig julegløgg som kom helt ifra Maud i Geneve, var varm i gryta, og den er bare verdt å prøve - det er egentlig ikke lov å bruke tomtegløgg mer...

1 l vin

2 kanelstenger

3 mandarinskall

5 ss sukker

15 nelliker

2 dl sitronbrus





På listen over must-have'ene, er jo også di røde tulipanene - og Edel hadde selfølgelig prydet bordet med dem! Jeg ser mine potteskjulere er tomme på peisen, så ett av målene mine i dag blir å fylle di opp! Deret er jo ikke verksted uten å lage noe, så jeg kledde store isoporkuler med lysebrune og brune fjør - jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg synes di var fine eller litt vulgære... Innbiller meg at di ville ha kostet en pen sum dersom di hadde solgt di på Cinnamon... Well well... Gruer meg allerede til Michel ser at jeg har hunget disse hårete kulene med tegnestifter i taket...

Ellers har jeg et annet stort mål i dag... Bestille bilder til julekort!

Jeg kjenner det går kaldt nedover ryggen på meg når jeg tenker på at det ikke er i boks enda... Det gikk heldigvis et lys opp for meg i morges hvordan jeg skal lage dem - da jeg ikke har et bilde av alle tre som jeg vil bruke - skjærer jeg til hvert sitt bilde sammen til ett. Jeg kjenner jeg har store problemer med å bestille ferdigkort - jeg vet det er tåpelig, men nå er jeg da bare sånn... Det er jo stemningen med å klippe og lime da.. Men akkurat nå er den stemningen gått over i panikk, så jeg vet ikke jeg hva som er mest fornuftig...


1 kommentar:

Dentinista sa...

Hvordan lage alkoholfri????