...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 13. desember 2008

For en deilig dag... På tross av febersyke unger, har dette vært en stemningsfull dag! Jeg la den nye pepperkakeduken min på kjøkkenbordet, flyttet på stoler og dill, og satte igang med bakingen! Det gikk utrolig fort i år - ikke fordi jeg fikk så mye hjelp ifra Leon - dét var akkurat 3 minutter - men fordi jeg koste meg sånn! Og voksduken fra Kid gjorde det lettvint! Ungene sov sammenhengende tre timer ute, så det gjorde jo også jobben lettere. Lagte kransekake-stenger i tillegg - den ferdige deigen en kjøper ja... Nå nyter jeg freden og roen, før jeg skal hive meg i nissekostyme og ta turen til Mona! Det kan tenkes det blir litt fest og basar... vi mister jo litt hemninger når vi kler oss ut...Så får vi se om kjolen i veska blir brukt - most likely not...

Ingen kommentarer: