...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 1. desember 2008



Her er mitt kjøp fra julebutikken Fem Høns på Randaberg... Jeg gikk mest for å komme i julestemning, for hele butikken bugner av julevarer! Men det er en grunn til at jeg bare kjøpte denne... det blir litt mye...

Englene mine og jeg fikk en koselig cafétur, vi var helt alene på bakeriet i Vistnesgården! Det slo meg hvor utrolig, fantastisk kjedelig det var der inne! Ingen som helst sjel - utenom mine vakre to sjeler! Jeg skulle likt å visst hvem som eigde en sånn livløs plass! Jeg spurte hun fra Kroatia som jobbet der om ikke di hadde litt julemusikk i disse tider,  men di hadde bare en liten radio på bakrommet... Det er jo på landet, men allikevel! Musikk til tross - vi koste oss, og englene fikk smake eplesaft for første gang i sitt 10 måneders gamle liv! Sånt blir det fest av!

Ingen kommentarer: