...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 2. desember 2008

I kveld er det pc'en i fanget - liggende - med temmelig tunge øyelokk... Det har vært den store fotograf-dagen i dag, med alle tre i nøye utvalgte klær, med tre andre skift i veska (som jeg aldri byttet til...) Pappa'en stilte faktisk også, så hele famlilien på fem ble foreviget! Men det er ikke en myte at har du mer enn én unge, så er di sjelden fornøyde samtidig! Jeg var fortalt at jeg ikke skulle ha så store forventninger, noe jeg faktisk ikke hadde. Og godt var det... Leon slo seg jo aldeles vrang... Han skulle jo selfølgelig ikke hverken se opp eller langt ifra smile - så di hyggelige familiebildene kunne vi se langt etter! Vi lokket med smoothies, og sjokolande, og et nytt fly var alledere innkjøpt, FØR sesjonen... Rart å høre på oss selv i kampens hete der inne! Jeg tenkte bare "stakkars fotograf!!" Alle disse hysteriske foreldrene som prøver å få englebarna deres til å oppføre seg etter beste evne! Hadde han ikke allerede hatt barn, så ville han i hvert fall ikke hatt!

Leon fikk Sabeltann-sverd for den gode innsatsen sin (noooot...), vi drakk smoothies, og det eneste han ikke fikk som vi lovet han skulle få dersom han var flink, var sjokolade... Nok en dag med mange trusler som vi voksne er utrolig dårlige på å gjennomføre... Morsomt...

Jeg skulle gjerne delt en god middagsoppskrift med di som gidder å lese dette, men å bruke lettrømme, i stede for crême fraiche, er ikke den beste erstatningen... heller ikke å la pastaen ligge i vannet, mens du bader unger...

god natt...

1 kommentar:

Dentinista sa...

Takk for gode middagstips....