...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 14. desember 2008

Litt sliten... "Ohhh, it's hard to be a nissemann!" Men veeeeldig morsomt i går! Hvis en mangler julestemning, så er det bare å kle seg ut som nisse og gå julebukk! Ojjj, der røpte jeg meg... Vi skulle ikke si hvem det var... Mona hadde et superkoselig julehus, vi spiste spekemat og hadde god drikke, før gjengen gikk fra dør til dør. Men med bare sterke saker i glasset, så gikk jo DENNE nissen hvert fall på en smell... Husker bare jeg fokuserte noe veldig på terningen vi brukte til pakkeleken, tror ikke jeg var så veldig deltakende der... Nå har jeg masse stemning inni meg, så da får jeg heller bare tåle litt hodeverk...

Ingen kommentarer: