...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 16. desember 2008


Så var vi allerede 16.desember.. Plutselig går alt så fort! I går hadde jeg en skikkelig bake-kveld, med Åshild sine sjokolade-kjeks. Innimellom, måtte jeg lage ny nøtteknekk - så hvis noen prøver seg på den, er det bare å triple med en gang! Åshilds chocolate-chips-cookies:
500 g sukker og 250 g margarin røres hvitt
Sikt i 300 g mel, 4 ts bakepulver og 2 ts vaniljersukker
Hakk 200 g mandler og 250 g mørk sjokolade og ha i sammen med 2 egg
Stekes på 180 gr i 10 min, la hvile på brettet noen minutt før du tar dem av.

Disse får ben å gå på!!!


Så var det julekortene mine! Jeg hadde fått sms av posten tidligere på kvelden, om at kortene mine skulle transporteres ut. Jeg såg klokka nærmet seg ni, og di kjører bare ut til klokka ni.... Men så ringte det på døra! Pakken var fint innpakket - rødt bånd med hjerte på - og jeg bare tenkte at dette er verdt hver en krone! Nå skjønte jeg plutselig gleden av å bestille ferdige kort... Så i dag må jeg på postkontoret, og jeg kjenner jeg gruer meg allerede...

2 kommentarer:

Dentinista sa...

Gleder oss!!!

Mia, New Room Interior sa...

Så ut som noen fantastisk gode kaker! :-) Nydelige babyer på headeren! Flott blogg du har! Ha en koselig jul! Klem-Mia :-)