...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 26. januar 2009

Den første skikkelige dagen i barnehagen for mine to små!

Jeg skal ikke nekte for at det var aldeles nydelig å vinke ungene mine farvel i morges, og bare ha meg selv å tenke på i noen timer! Jeg feiret fritiden min med å gå på Fretex, uten å springe igjennom lokalet som jeg vanligvis gjør, i redsel for at di våkner ute i bilen... Jeg fant noen ande-serviettholdere i tre - som jeg tenkte kunne passe til hytta - (vet egentlig ikke helt om di var blodharry...) - ellers var det ingen store varp i dag... Deretter gikk jeg rett over veien på Obs, og handlet, og handlet, og handlet! Det er rart hvor fantastisk en handletur kan bli... Målet er å lage ukesmeny - denne uka blir det nachos (da Michel spydde i hele natt til i går, og jeg tenkte det var det eneste som kunne friste han...), fiskeburgere, svin indrefilét, fiskeform, og så er det jentetur!!

En liten digresjon - nå står begge di små og griner på lårene mine, eldstemann maser om å bade, og jeg holder på å gå ifra konseptet!!! Smokk er en fin ting, men grine-laura her vil ikke ha den hvis ikke hun skal sove....

(det ble med den digresjonen, og det ble for hektisk for videre blogging!)



Ingen kommentarer: