...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 11. januar 2009

Søndag... jeg hadde gruet meg til denne morgenen... Jeg har vært, eller er, alene med alle ungene, og var på skikkelig god, gammeldags Sola-fest i går... Det er tøfft å være på topp hele tiden... Men det har gått utrolig bra! Jeg trises best oppe i toppen! Jeg er glad di er her i dag, og at di ikke sov vekke! Jeg må jo bare klype meg i armen av og til, at disse virkelig er mine - selv om jeg kunne dødd for et par timers søvn... Det er alltid kjekt med di gode gamle Solafolkene! Alle hadde med seg en smårett, så da ble det lakseruller fra meg! Vestlandslefser, snøfrisk med dill, og laks - veeldig enkelt, men ikke noe revolusjonerende...

Savner mannen min nå, uvant å være borte fra han en helg...

Ingen kommentarer: