...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 15. januar 2009

Solen skinner alltid bak skyene, og himmelen er blå i dag! Jeg skal være positiv, for jeg har utrolig masse å være positiv for! Dagen i dag blir å gå i 1 års-dag med venninner, mens gjestene (Lili og Benedict) ligger i vognen og sover! Urettferdig altså! Jeg har en hissigpropp her på gulvet, som raser når jeg tar fra han fjernkontrollen.... Jeg har vel to hissigpropper, og hun andre er sur for at hun ikke får komme opp i fanget! Jeg skal ikke lyve å si at det ikke blir deilig med barnehage for di to nå, men jeg kommer selvsagt til å kjenne den dårlige samvittigheten snike seg inn.... Men hva tjener jeg på å ha dårlig samvittighet egentlig? Fint lite... Mamma skal på jobb, ungene skal kose seg med andre unger i barnehagen, mamma blir fornøyd, og ungene blir fornøyde! Det blir med andre ord en fornøyd tilværelse - så håper jeg bare pappaen blir fornøyd!

3 kommentarer:

Dentinista sa...

Nydelig bilde!!
Håper du får en super dag!!
Nå drar vi!!
Klemmmmm

Fru Hermez sa...

Takk! Kor drar dokk??? Me ses neste uke! Me komme gjerne på sushi!

Dentinista sa...

Sushi skal bli!!!!!
Klemmmm