...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 20. januar 2009

Tilfeldigvis kom jeg på at jeg skulle slå på tv'en klokka tre i dag, da USA skulle få sin nye, mørkhudede president Obama på et eller annet tidspunkt! I stedet, fikk jeg et kort innblikk i dåpen av hennes kongelige høyhet Emma Tallula (eller noe...), og jeg kjente fort at stresshormonene kom snikende! Det var med et smil om munnen jeg såg at selv di kongelige ble stresset av et barn som skrek høylytt i kirken, Ari som busset og løftet den nye dokka opp og ned, frem og tilbake, Martha som sendte lange bekymrede blikk, og deres "dritten i midten" som sneglet seg på gulvet foran døpefonten, med en stor rosa smokk i munnen, og mormor og morfar da - stramme i maska....Jeg kjente bare så utrolig godt igjen følelsen at jeg måtte skrive den ned...

Ingen kommentarer: