...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 19. mars 2009

Motevisning på Hall Toll
Vi trodde det skulle bli starten på en dyr garderobe, men slapp heldigvis med erkjennelsen om at vi har ganske greit utvalg som vi har... Men på første rad langs catwalken, følte vi at dette kunne vi gjøre mer! Kanskje Milano neste gang?
- vi kan jo drømme.... Nei, det eneste plagget vi har skjønt vi MÅ ha denne våren, er jo buksedressen! Men er det så stilig når hele byen springer rundt i buksedresser? Burde vi ikke egentlig hatt buksedress forrige sommer? Jeg er litt ambivalent til dette med trender - noe er bare ikke pent... Buksedress derimot, med høye hæler vel å merke, kjenner jeg jeg kan godt rocke i! Så var det anledninger til å rocke da... vi har ikke funnet anledningen før trenden er forbigått! Akk ja, vi kjører den sorte - kjedelig, men sikker...

2 kommentarer:

Dentinista sa...

Jeg kjøpte en buksedress ifjor. Anledningen kom ikke, så den henger med merkelappen på....

Fru Hermez sa...

Gud, så kult!! Du ligge jo selfølgelig i forkant! Bruk den!