...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 3. mars 2009


Sykdom....
Jeg har vel egentlig aldri hatt denne her influensa som alle snakker om i tide og utide... Jeg har vel vært en av dem som har syntes at diagnosen har til tider blitt misbrukt - da lette forkjølelser raskt har blitt influensa hos mange...

Jeg har vondt i deler av kroppen, vondest i nakken, men jeg sliter fortsatt, av prinsipp, med å kalle det influensa! Samme kan det være egentlig - jeg er ikke i form... Så da er det kjekt når barnehagen ringer, og ett av barna dine bør hentes grunnet utslett og nedsatt allmenntilstand! Heldigvis var jeg kommet meg på bena på det tidspunktet, så jeg pakket meg godt inn og spaserte opp i det nydelige vårværet! Stakkars gutten min - det er første gang jeg tar bare med meg han hjem! (ikke har han fått nytt noe særlig av særbehandlingen, da han har sovet i vognen siden!)

Jeg har søkt på internett, sjekket barnelegene.no, lest om influensa hos barn, studert hva som står både om den fjerde og den femte barnesykdommen, men jeg erkjenner vel at vi i dagens teknologiske verden blir litt "små-leger" selv, og faller for fristelsen å diagnostisere...(diagnostifisere...eller noe...) Farlig....

Ingen kommentarer: