...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 30. april 2009

Har hatt en drømmedag med avdeling Sprint i barnehagen! Været såg ut til å motarbeide oss, men di timene vi koste oss i hagen her hos oss, smilte solen frem fra skyene, og dagen ble fullkommen... Jeg hadde luftet dét jeg fant av leker med hjul på, sykler, biler, trillebårrer og den amerikanske hesten! Leon hoppet og hoppet på trampolinen, med stadig utskiftning av kompiser og venninner!
Ungene var eksemplariske, og di voksne gjorde vertinnejobben enkel med å ha med seg både kopper og kar! Jeg hadde jo ingenting å rydde etterpå engang! Med grilling av pølser og hamburgere, frukt-spyd og is, ble det en kose-dag med alle på Sprint!

Se disse skjønne jentene og deres nytelse av isen...



May Britt's potetsalat var en vinner, og jeg var så heldig å få oppskriften! Hun lager mat tydeligvis litt som meg, da alt var på en slump!

Lag en dressing av lettrømme, majones, hvitløk, Ravigotte-saus (denne var ny for meg!) sitron, litt balsamico, salt og pepper

Ha i kokte poteter, paprika, vårløk, purre, evt epler - her er det egentlig bare å bruke det en har i kjøleskapet! (eneste man bør ha er potetene!)

Takk alle på avdelingen, for en deilig dag!




Ingen kommentarer: