...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 18. april 2009

Jeg hadde sagt på forhånd, at denne lørdagen ble hage-dag, og jeg kjente tilfredsstillelsen av å faktisk ha gjort det til en hage-dag! Rose-portal, eller ikke, solen skinte fra skyfri himmel hele dagen, og vi var ute, mer eller mindre hele dagen! Jeg har luket, og tatt livredning på interiøret på bilen, Leon har malt hylle fra Fretex som har stått i kjelleren, jeg har malt - med lettvint pensel og unøyaktighet - da det var Leon som skrev navnet på hyllen.... (jeg kan skylle på han...) Jeg har spurt meg selv - hva har blomstene å gjøre i plenen min egentlig? Jeg har kjent på følelsen av å faktisk ha brukt en hel lørdag i hagen - er det tegn på at jeg er i ferd med å bli voksen, eller er det bare konsekvensene av å faktisk eie en hage... Hmmm, tvil til tross, vi har hatt en fantastisk innvielse av sommer-sesongen 09


Sommerkoteletten fra Meny var særdeles gode i dag, rosévinen var bra, og tilbehøret var enkelt og greit en avokado-salat med tomater, pinjekjerner, salt og pepper, litt sitron...

Pestoen er et must!

Oppskriften kommer senere!

Ingen kommentarer: