...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 26. april 2009

Nok en nydelig dag - mest sannsynlig den siste for nå, etter værgudene å dømme... Vi hadde en super reke-kveld hos naboene i går, Kathrine sørget hele tiden for at vi hadde godt i glasset, og kvelden endte som vanlig med Christian's fantastiske Rocky-scener - Christian like engasjert hver gang - og det er bare herlig å se! Jeg tør ikke å tenke på hvor mange ganger han har sett di scenene... Vi haltet oss hjem ved tre-tiden, så da trenger jeg vel ikke å si hvordan jeg føler meg på dette tidspunkt... Sengen roper veldig kraftig på meg, jeg må bare blogge litt...
Vi har vært mye ute i dag også - rart det bare er april! HC og ungene kom syklende på besøk, og det ble gresskarkjerne-brød fra Ostehuset, litt tomater og avokado - heldigvis er Fru Kaland lett å please! Jeg ser nå på bildet hvor jeg må male litt ja...

Vi fikk oppdatert hverandre på den siste uken, fortalt hemmeligheter (...), og nytt dagen til det fulle! Kvelden ble det grilling hos søster, som er jubilant i dag! Hun hadde laget en ostekake som sto i Aftenbladet, og jeg bare sier det - den var enda bedre enn den jeg laget! (så da var den ikke perfekt med andre ord!)

Jeg er ganske fornøyd her jeg sitter - jeg har nemlig kommet over en selger på Ebay som har designer-solbriller til en billig penge! Bulgari-brillene på Interoptikk til 6500, ble i drøyeste laget...

Ingen kommentarer: