...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 11. mai 2009

Amsterdam ble bedre enn jeg hadde håpet på...

Lui og jeg reiste etter di andre, og fant dem øl-drikkende i en side-gate i Amsterdam! Med super-manko på søvn, klarte di seg utrolig bra! Turen gikk direkte til Riviera-butikken, selv om jeg insisterte på at jeg kunne ta turen alene på lørdagen!Venstrejuster Vi virret inspirerte omkring på di 400 kvm, og jeg fikk mange fremtidige kunder og ansatte...Det var bare en lyst for øyet - og jeg hadde lyst på hele butikken...




disse kunne godt ungene hatt på den nye loftsstua....









Concept Store - flaggskipet til Riviera Maison

- DER var vi!!











Med adernalin i blodet, og to nydelige poser rikere (når en kjøper papp-tallerker i utlandet, så....) fortsatte turen videre i denne nydelige byen. Kl 1930 hadde Gry bestilt bord på indonesiske og kjente Sama Sebo - der ristaffel sto påmenyen. Det var masse småretter med mange gode smaker - og rosé-vinen var god den og! Vi haltet videre bort samme gaten som resturanten, og tilfeldigvis gikk vi rett på Amsterdam's hotteste bar akkurat nå - Momo! Timbuktu ganger fire, vil jeg si - her ble det tette Mohitoer og høy stemning... Det var hardt å stå opp til daten min med Chris på lørdagen...
Who's Chris???

Master Stylist på Cyber Salon, som jeg googlet meg frem til før jeg reiste! Han hadde kunder som kom helt fra Aruba for å bli frisert av han!! Fy søren for en opplevelse... Han var temmelig sjokka av fargen min - og jeg fikk beskjed om jeg ikke trengte å se ut som en fjorten-åring... Det hele ble avsluttet med hele TO frisører som blåste håret mitt - "first time you've had a double blowjob???" Hehe - ja... Brynene ble også en tone mørkere - og jeg følte virkelig jeg hadde invistert litt i håret mitt for en gangs skyld! "I'll see you in 6-7 weeks??" Ja - kanskje det...

Trette føtter som skal unne seg en pedikyr på Cyber neste gang jeg kommer - for dette var nemlig en kompleks salong, med alt av behandlinger! (her har jeg et glass Champis i hånda, ti minutter før vi skal rase videre på Supper Club - dét hjelper selv på trette føtter!)

Supper Club ble super-vellykka - da jeg må innrømme at tanken på å spise liggende, ikke var det gjeveste for min del! Men maten var veldig god, og roséen smakte godt også her gitt - så da klarte vi det jammen to kvelder på rad! Jeg kan vel bare si vi var 8 trette mødre på søndagen... men det var verdt det...

Takk alle gode venninner for en minneverdig tur!


2 kommentarer:

Dentinista sa...

Så gøy,
og jeg gleder meg
å se nye deg!!!
Tirsdag??

Fru Hermez sa...

Ja, ingen planer i mårå - me ringes!! Natti...