...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 26. mai 2009

Tirsdag ble strykedag... Eller rettere sagt, jeg strøk noen duker og barneklær, men da jeg kom til skjortehaugen til Michel, så var det nok! Jeg hang alle di rynkete og fæle skjortene pent og pyntelig inn i garderoben - så får jeg (han) ta én og én ut etter behov! (nå hørtes det ut som om jeg aldri stryker skjorter, men det gjør jeg!) Vaskerommet ble i hvert fall veldig ryddig og pent, og jeg kunne ta meg en ralle-runde på Kvadrat i regnværet! Jeg elsker å gå og handle alene.... problemet er bare at det blir så dyrt... Nei, men jeg har nå altså suglet på en kjole på Envy i noen måneder, og da jeg var innom der i går, hadde di den ikke i min størrelse lenger... Sånn er det å vente for lenge! Men problemet, eller gleden, var at den hang på Fontana i dag - SKRIKENDE - hang den, og den skrek etter meg!! Jeg prøvde den igjen (noe mere sminket denne gang enn sist), og måtte henge den av... Den hadde jo bare vært perfekt til bryllupet i sommer, enten på fredagen eller lørdagen! (Jeg har ikke før fått en sms om å holde av datoen for bryllupet, så er jeg i kjolekjøpet!!) Jeg vandret rundt på senteret, skal - skal ikke - skal -skal ikke - helt til jeg plutselig satt i veikrysset på vei til barnehagen - SKAL!!!
Jeg snudde bilen, regnet pøset ned, klokken gikk imot meg, og jeg gikk inn på Fontana igjen - med hundre gode grunner for å kjøpe akkurat denne kjolen! Som bildet sier, er sommergarderoben min ganske så ensfarvet, og jeg har bare lyst på farver denne våren!! "Wear with pride" står det på merket - dét er helt sikkert jeg skal! Det beste var jo at jeg fant ut den kunne være fra Michel, da jeg fikk noen penger av han forleden (som gikk til mat, vin, og vaskehjelp....) - så nå er kjolen enda finere!! Vi er godt skrudd isammen slik vi kvinner!! Jeg tar meg et glass rosévin i kveld, feirer en regnfylt dag, og støtter meg til Dentinista's oppfordring om å ta i bruk sølvtøyet!!

4 kommentarer:

Dentinista sa...

Hvilken lykke!!!
Hilsen gartneren...

Fru Hermez sa...

Hehe, ja, faktisk! - Så hjalp d med halv skatt denne måneden da....

Fru Hermez sa...

faen, stryg skjorter for pokker. dette e ikje ra kånå...passpå

Fru Hermez sa...

Mannen e inne å srkrive kommentarer ser eg!! Huff....