...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 26. juni 2009

Fantastisk sommer, med deilig konsert i går kveld, Gitarkameratene, på hovedarenaen til VM i beachvolley! Det er sånne ubetalelige dager som det kun er få av.... og heldigvis fikk jeg være med på den....Dagen startet på Vaulen, to timer forsinket (....) - og en passe stresset trebarnsmamma ankom stranden, og ble forvist lenger opp i gatene grunnet fullt på parkeringsplassen....(hvilket var bare gjøn!!) Det var rett før jeg tok henne - hun røykende 14 årige parkeringsvakten - men bet meg skikkelig i det....(fant vel ut at jeg ikke var tjent med å være den sure mammaen som burde hodt seg hjemme...) Deretter ble det tull med soving og slikt, og enhver mamma vet at da er hele resten av dagen ødelagt.... Så der gikk jeg på parkeringsplassen, fast bestemt på at tvillingene skulle sove! Og det gjode di til slutt! HC og ungene ventet tolmodig på oss, og dagen ble en opplevelse! Alle badet og koste seg, og vi avsluttet med grilling og hopping på trampolinen hos oss!
Her snakker guttene om noe di ikke hadde lov å snakke om... hehe...

Lykken var fullkommen da pappa kom hjem og fikk vann i bassenget...

Vi fikk vite i går at Michael Jackson var gått bort.... veldig rart...

Ingen kommentarer: