...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 11. juli 2009

Røldal


Dagen har gått med til sightseeing i Odda - en spøkelsesby preget av førtidens kullproduksjon (ehhh, nei, det var visst smelteverk, når jeg undersøkte det nærmere!), og byen hadde butikker en bare finner i slike småbyer - butikker med alt mellom himmel og jord! Her får en Kello og Kurant, melk og fiskehov - fasinerende! Jeg klarte da å finne en interiør-butikk jeg da, hvor jeg fant en bilderamme til samlingen min! Deretter ble d turistbilder ved Låtefossen,


traktorkjøring...

- en veldig misunnelig og interessert lillebror...


og robåttur...


- alt dette på Lono hos mormor og morfar,

og is selfølgelig...


- og kryping på morfar...



og tre lykkelige
unger i baksetet på en bil (som begynner å bli alvorlig skitten nå),
bading i baljen i dusjen, og overraskelse for
storebror!

Bare Elias blir ferdig med reddingen sin her, og Cruise Knallkul
ferdig med å lage til fest, kan eldstemann krype til køys, mest
sannsynlig med kommentaren: "men...jeg har ikke søvn - søvnen min er
borte!!" Hmmm, ja...

Ingen kommentarer: