...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 30. juli 2009

Tjørn

Turen gikk til Tjørn i regnværet - opp for å ta et par bilder av møbler som skulle settes for salg (men nå ser det ut som vi bare vil kvitte oss med spisegruppen!) Det regnet så kraftig på veiene en periode, at jeg vurderte sterkt å snu! Jeg såg ikke én meter foran meg på veiene, vindusviskerne gikk for full maskin, og jeg balanserte hjulene mellom vannrennene i veien! Men etter jeg hadde hatt et par alvorlige runder med meg selv i både hodet og telefonen med Michel, bestemte jeg meg for å skjerpe psyken og fortsette! Opp kom jeg, og jeg kjente gleden av at jeg ikke skulle kjøre denne veien noe særlig mer i livet... Geir og sønnen var der oppe, med ryddesag og fiskestang, og jeg kjenner selvsagt en viss vedmod med å kvitte meg med eiendommen... Vi har jo et par minner fra diverse feiringer her oppe... - Skalldyrfester, var det vel! Lørdag er overtakelse, og jeg kjenner mest av alt, at det blir bra! Røldal krever sitt, og Tjørn fortjener nye eiere! Benken og hjørneskapet tror jeg heller vi maler og beholder, jeg har gode minner ifra farmor da hun lurte enormt på om jeg likte den nye benken - om jeg hadde lagt merke til den!! Nei, den må nok bli med videre - opp til røttene der farmor og farfar virkelig var ifra - Bølledalen!

Hva gjør en med en sånn trefarget greie for at den skal bli fin?
Hvitt er liksom ikke tingen på Kabelheimen?
Kanskje jeg skriver Leon, Lili, og Benedict nede på siden der - Riviera wanna be!!

Ingen kommentarer: