...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 25. august 2009

Enda en prins 4 år...

Til glede for alle 4 åringene (OG mammaene da...), ble det nye skattejakter, og nye vidunder på kakefronten!
Det var tydelig at røverne var blitt varme i trøyene etter gårsdagens skattejakt,
så nå har nok Dentinista innført et "must" i feiringene fremover!
(Bursdagsbarnet ville fiske i tillegg da.... ikke så lett for en på 4 å forstå...)

Helén minnet meg på min fraværende treningsprioritering -
(hun leser nemlig bloggen, og ser at jeg blogger skremmende lite om trening...)
(Det hører med til historien at hun var fast medtrener på timene mine jeg holdt for ca 100 år siden...)
Hun skjønner egentlig ikke at jeg hører til den eldre garde instruktører, som er kjent med begreper som Step, Stram Opp, Power Aerobic, og Hi- Low-impact!!!
Joda, jeg skulle nok klare å komme inni det igjen...
Det er bare så utrolig tiltak...
(og veldig irriterende at jeg ikke engang har grunn til å ikke trene...)
Hmmmm....Helééén....

Ingen kommentarer: