...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 11. august 2009

Leon 4 år


Så var endelig den store dagen her...
Ikke lett å forstå for en liten kropp, at bursdager er noe man har bare én gang i året...
Selskapene sto i kø, og hovedpersonen startet det hele med kake til frokost...

(dette innlegget skulle blitt kjempelangt - men jeg sliter med hvordan jeg klipper og limer....)
(nå må kroppen få seg søvn i stedet.... - jeg føler meg halvkvalm etter tre selskaper på rad - men lykkelig over en fantastisk dag...)

(da var di basiskunnskapene innhentet.... ganske uvant ifra PC!)

Kieu og jeg lagte spyd til den store gullmedaljen, og jeg må bare innrømme at jeg aldri hadde kommet i mål uten henne!
Marshmellon i enden skapte masse oppmerksomhet - og ungene spiste!

Først barnehagen...

Så andre kompiser...

- med selvpyntet slott...

og masse nye leker!!
(det er på lekene vi ser at han har blitt ett år større!)
(denne kjekkasen her var han forøvrig kjemperedd for, og trodde regelrett den var levende og skulle spise opp alle tingene i stuen!)

Ingen kommentarer: