...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 29. august 2009

Regn, regn, og atter regn....

Lykken var stor, da vi hadde gått ute i regnet, meg og ungene, på Bryne stadion, for å se tantebarnet spille fotball, Leon hylte, han ble våt (!!!), Benedict rev av seg sokkene og viftet med tærne i 12 grader, Lili var lettere sjokket, jeg ble lattermild over hele utflukten, "paraflyen" (sier Leon) var ødelagt, Leon ville inn i sirkuset, som desverre viste seg å bare være en innendørs fotballhall, sminken rant, ja, min sminke altså, da vi endelig kom inn i Casa del Edel, etter tredje forsøk - vi var på vei hjemover, da jeg skimtet en svart BMW i sidesynet - tenk hvis det var dem - og endelig snudde lykken for oss - lykken var stor....
Med fyr i peisen og saftgryte på koken, nylaget chilimarmelade, og nuggetser til ungene -
ja, lykken hadde snudd...
Benedict drakk sikkert én liter nylaget solbærsaft på styrten! Kommentaren fra Christian var "har han ikke fått saft før?" - Nei...
Godt vann di hadde på Bryne!

Nå er det sengetid og stengetid både for grever og prinsesser....
Klokken min ringer 0530 i morgen, så jeg skulle vært i drømmeland for lenge siden!!
(men jeg har brukt kvelden på å synge inn lydklipp til en sangkonkurranse!!)
(bare det ikke blir like mislykket som i bryllupet forrige helg....)
(Some say love....I say no more...)


Ingen kommentarer: