...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 18. september 2009

Fredagskveld....


Leon og jeg har hatt bilde-session i senga på lekerommet...
Jeg har jo naturlig nok konstant dårlig samvittighet for han -
tvillingene krever så utrolig mye oppmerksomhet og pass -
men når di var lagt i kveld, kunne vi kose - bare oss to!!

"Du er gutten min, mamma"
sier han hver kveld jeg legger han
"Ja - og du er gutten min, Leon"
svarer jeg med et smil om munnen-
og tenker han tidsnok finner ut at jeg ikke er gutt,
og nyter øyeblikkets barnslighet...

Så er det bare å krype opp i tårnet -
glede seg til morgendagen -
til Røldal og lørdagsgodt...

(Jeg sitter her i mangel av et glass rødvin på en fredag - og har tatt meg i mang en gang å være på nippet til å ta meg et glass - men har plutselig blitt innhentet av tanken på at jeg faktisk er på telefon-vakt - helt til klokken ni - ufattelig feil på en fredag - lurer på om jeg er alkis - nei, det er bare at gullrekken venter, og rødvinen smaker, så utrolig, utrolig godt...på en fredag...
Klokken er åtte nå - én time igjen... )

6 kommentarer:

Dentinista sa...

God helg,
kjære dere!!
Vi drar til fjøløy
imorgen...
Fisketur og
lørdagspizza
og hyttekoz
venter!!!
HCklemmmm

Dentinista sa...

PS Nydelige
bilder av
en nydelig
gutt!!!!!!

Fru Hermez sa...

Takk!! Og gooo helg til dere også!! Så får vi kose oss på hver vår hytte!! (Skulle gjerne vært i samme!!)
Stooor klem!

Åse sa...

Får en herlig kommetar fra en skjønn gutt! Du er så flink til å komme gode hverdagsglimt, og setter stor pris på oppskriftene dine ;-)

God helg! (nå fikk jeg også lyst på rødvin)

Anonym sa...

Herlig fortalt...
satt her med smil om munnen,
du er gutten min mamma...! så herlig!!!
kos deg med et glass vin til
skal vi danse i kveld i stedet
det skal jeg...!
ha en fin lørdag
klem
ann-christin

Fru Hermez sa...

Kjekt noen prøver oppskriftene!! Nyt helgen alle, og takk for komplementer!!

Stor klem