...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 23. september 2009

Krisemat!!!


Slik ser Lili ut etter å ha fått lunken wienerpølse og yoghurt til middag...
Etter ernæringsspesialistens foredrag og skrekkslagen informasjon i går, to hylende unger rundt benene mine, og imot alle mine ernæringsmessige prinsipper, trodde jeg at pølsen hadde sett sine siste dager her i huset....
Jeg hadde planlagt pasta Carbonara - men da baconet var gått ut på dato - og var helt uaktuelt å lure i noen som helst (det luktet...) - så kom pakken med pølser meg til unnsetning! Lili var langt ifra dette smilet før hun satt seg til bordet - snått og tårer og ganske så utrøstelig!! - Rart hvilken innvirkning disse pølsene har...
Smikker er smart å bruke.... FØR ungen(e) har gått løs på yoghurten...

Kvelder som i kveld, er det bare å kapitulere, lene seg tilbake, og iaktta synet...

Ingen kommentarer: