...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 26. september 2009

Lørdagslunsj...

Nydelig høsttur til byen - etter en noe dårlig kommunisert lunsj-avtale, men som ble selfølgelig en kjempehyggelig lørdagslunsj på Hall Toll med verdens beste venner - og jeg verdt vitende om at vi alltid er skrevne gjester - uansett!! (med mistet telefon, Gro, vet jeg hvilke kommunikasjonsproblemer du opplever akkurat nå!!)
Jeg koser meg med Ricasoli'en, resultater av Skal vi danse, gleder meg til Dorthe,
mens kvelden avsluttes, for min del, med Linda Olssons siste nykommer av en bok -
Taushetens Konsekvenser...
Tankene går selfølgelig til di som er både i Amsterdam, Berlin, Setesdalen, og hjemme i sofaen -som meg...
Lørdager er deilige...

Ingen kommentarer: