...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 20. september 2009

Malermestere....




Så var endelig "hallen" min forvandlet fra burgunder, til eggehvit, og karmer og dører i skinnende brunsvart! Jeg har fått et par effektive timer i kveld, helt alene, ungene sovende i toppetasjen, avbrutt av koselig besøk av di gode naboene!!


At vi ikke har gjort dette før!! Det er med blandede følelser jeg kryper under dyna i natt, første natt alene på hytta uten den trygge Mr.M... Lyder, mus(!!!!), og frykt for brann, er bare noen av tankene som fyker igjennom hodet mitt om litt... 4 mus gikk i fella på fredag, og jeg kjenner det klør over hele kroppen!! Gi meg kraft, sier jeg bare, i håp om en søvnfull natt....

Ingen kommentarer: