...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 29. september 2009

Min første hockey-kamp!!

Utrolig kjekk opplevelse...
Oilers spilte veldig bra...
Naboen Christian spilte bra!
(Kathrine blir ikke fornøyd med bildevalget her...)
Jeg ble fasinert over det høye nivået av testosteron i denne sporten -
det luktet formelig mannlige hormoner i hele hallen!
Puck, spake, kølle, beck - nei, der husket jeg ikke mere...
Men det går faktisk an å bli engasjert,
selv om en ikke kan noe annet enn at pucken skal i målet!
Med kameralinsene på motsatt side av der vi satt,
og rett bak super-kjendisen Shampo,
regnet vi med at vi var strategisk plasserte for et mulig bilde på skjermene hjemme...
(men telefonen har vært merkverdig stille....)
Den eneste nedturen, var erkjennelsen av gjennomsnittsalderen på disse macho mennene,
som for meg såg uforskammet unge ut...
Hmmmmm....
Jeg lurer på hvordan dét kan ha seg....

Takk for kampen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha .. herlig innlegg!
digger bloggen din!
ha en fin onsdag :)
nyt høsten! klem til deg

anne sa...

hei..koselig blogg du har
har du oppskriften på sting kake
mvh anne,randaberg