...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 16. september 2009

Og så ble det lysekrone da....

Fikk gode råd ifra dem som allerede har vært i hytten - uansett hvor stor solen står på himmelen der oppe, er spisestuen vår veldig mørk!! Avgjørelsen kom oppe i Tromsø forrige uke -
da jeg unngikk å kjøpe en kjole til 4000, og gikk heller å ringte Kremmerhuset og ba dem legge den av!! Mye bedre investerte penger, tenkte jeg - og følte handelen var helt akseptabel!
Ergo - skal du rettferdiggjør et kjøp, gå og finn noe som er enda dyrere, og som du unngår å kjøpe!!

(får ikke lastet opp bilde når jeg bruker et slikt skrapekort fra Telenor -
sitter på hotellet i Tromsø atter en gang, da jeg ble kalt ut umiddelbart på det vi kaller Airport-stand-by..... - kunne ikke få fri jeg, nei...)

Ingen kommentarer: