...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 16. september 2009

Shopping....

Jeg skulle nok ha skiftet yrke til PS....
Personal Shopper - da kunne jeg brukt alle andre sine penger, og ikke mine....
Jeg gikk forbi Outlet North som åpnet for bare tre uker siden, med masse vinterjakker, kjente merker, til veldig reduserte priser! Jeg fikk litt sånn "Kina"-følelse da jeg gikk inn, men hvem bryr seg, når vesten jeg suglet på i fjor hang der til 1200 kroner! Han hadde Decente-ski-jakker også, men følte jeg måtte tenke litt det før jeg slo til... Plutselig såg jeg disse kule slalombrillene låg der, og jeg fikk di på kjøpet hvis jeg kjøpte vesten!
Sånne dealer liker jeg!!
(pelsen på hetta ser jo ut som svisen til Mr.M på åtti-tallet!!)



1 kommentar:

Dentinista sa...

ÅÅÅååååååå......