...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 30. september 2009

Verdens enkleste knekkebrød...



knekkebrød

Nå gjenstår det for Edel og meg å smake dette knekkebrødet da, men så langt, konkluderer jeg med at det var uforskammet enkelt å lage!
(Edel er i farten, men tar første bit, as I speak.........)
"veldig godt"
Hun studerer det -
"litt samme følelse som spelt-knekkebrødet faktisk"
"Du kan være veldig fornøyd med disse!!"
Jeg legger den under gjærbakst - men fordelen med disse er jo at di ikke inneholder gjær!

NB! Jeg anbefaler å steke disse først i 10 minutter som det står i oppskriften, og deretter bare i 20 minutter, da di fort blir brendte!!
Et annet tips, er å la "deigen" hvil i 30 minutter, så alle kornene får trukket til seg fuktigheten!

Ingen kommentarer: