...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 12. oktober 2009

Enda en flygal gutt i familien...
Men det morsomste, er at han er helt aldeles besatt av Kaptein Sabeltann også!!
Eldstemann har egentlig interessert seg for alt mulig - spesielt dette med fly og helikopter, og jeg har vel på sett og vis vært glad for at Kabelsatan-basillen ikke har slått til...
Men så angrep den altså.... i gutt nr to...
Den som måtte kjøpe sin første sang på Itunes på søndag, var meg...
Og at mitt første kjøp skulle bli Hiv O'hoi, var vel heller ikke helt etter planene...
(så nå går minien rundt med Iphonen min og danser.... )
(Med andre ord - imot alle mine prinsipper!!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Herlig!
Vi har hatt 2 Kaptein Sabeltanner her i huset først Ludvig da han var 2 år og så Sofie da hun var ved samme alder ...! Men nå har jo vi 6 års mellomrom mellom barna
så vi rakk å "hvile ut" mellom alle sjørøvertoktene ...!

Hiv o' hoi... klem oversent