...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 23. oktober 2009

Klargjøring for jobbehelg...

Jeg er midt i prosessen med å klargjøre familien på å være uten meg en hel helg...
Det innebærer i korte trekk å handle inn to-tre middager, egg og bacon, frukt til å lage juice med juicemaskinen, (så har di én aktivitet å foreta seg!!) passe på at smokkene er lett finn-bare (da likegreit å kjøpe inn et par nye!!), handle inn presang til fetter Tord, og passe på at Leon har klær i barnehagen som han også kan gå videre i selskap i (!!!), skrive bursdagskort og pakke inn, lage krem til FN-kake, avtale henting og bringing av både Leon og tvillingene, passe på at Kieu har forstått dagens gjøremål (som å koke tortellini i lettsaltet vann 1 minutt!!), og ikke minst at hun har forstått at hun skal hente tvillingene i barnehagen (har merket at "OK" ikke alltid er "OK"...), pakke til meg selv (kommer ganske så langt ned på listen!), men det gjør jeg på 5 minutter, så må jeg for Guds skyld ikke glemme én ting når jeg går ut døren - i uniform - klar for FN-kafé i barnehagen, med to kaker på armen, baggasje, presanger, mobilen, og smilet!! Puhhhhh.... måtte huset være like striglet når jeg kom hjem på søndag!!

God helg alle sammen!! Jeg blir å finne i luften!!

2 kommentarer:

Dentinista sa...

Gooood tur!!!!

Fru Hermez sa...

Tuuuusen takk!! Endelig godt installert under dyna i Oslo.... D ble en unormal jobbe-dag!! Myyye som gikk imotoss i dag.... som slot og teknisk... men komi mål til slutt - og ønsker go helg til dere også!!