...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 4. oktober 2009

Tur/retur Rhodos ender ofte med et....

Ja...
Det var etter et fåtall timers søvn, at jeg kjørte avgårde i morges, da resten av Stavangers befolkning låg forhåpentligvis trygt og varmt under dyna - uanende om hvilken verden som beveger seg før klokken seks en søndag!
Det var etter et fåtall timers søvn, at jeg og kollega Jorunn stampet på stiletthæler i sølepytter, fra parkeringen til flyplassen, da himmelen bestemte seg for å åpne seg - akkurat klokken seks denne søndagen... (jeg forbannet meg selv for at jeg ikke hadde kjørt rundt etter en taxi!!)
Mine italienske Lea Foscati er fortsatt fuktige...
Leve glamouren i flyvertinne-yrket!!
Det var etter et fåtall timers søvn, at jeg, sammen med mine kollegaer klarte å fly denne turen som på skinner, med fornøyde, feriebetonte passasjerer ned, og noen mindre fornøyde på vei hjem (dagen derpå i et fly, er vel den verst tenkelige plassen å befinne seg i, dagen derpå!!!)
(hun lærte kanskje dét i dag!)
Vi spiste fra vi kom ombord i maskinen, til vi pakket forkleet, og dro derifra...
(vi har en betegnelse på Charter-mage, som vi lurer oss til å tro er grunnet lang flyvning, og derav mye luft... Men sannheten er vel at vi spiser og spiser, og så spiser vi litt til!!)

Apropos spising - mannen hadde laget omelett med pølser til lunsj i dag, og flesket til med pølse-lapskaus til middag - og da kom det fra eldstemann:
"masse pølser me har spist i dag, pappa!"
Hmmmmm....ja...
Jeg kan ikke kontrollere ALT når jeg sklir rundt på stiletthæler og flyr folk rundt på ferie!!


1 kommentar:

The Hellands sa...

Hørtes ud som en travel men kjekk helg! :-) Komma deg på landjorda. Kjøre du Eurosko så har du bare såååå mange færre bekymringer! hihi Ha ein fine dag! :-)