...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 24. november 2009

Fretex og pepperkakehus...


Falt for denne juletre-stjernen, laget av Sally Ann...
- for Fretex - tror pengene går til noe bra...
(har ikke helt satt meg inn i det...)
(ja, skal det...)

Gratulerer med dagen Gry Hege...
Du er grunnen til at jeg kjøpte pepperkakedeig og nye skjevler til ungene,
for å gi et bidrag til pepperkakebyen!! Det ble selfølgelig kjapt og unøyaktig som det ofte blir med meg, så vegger og tak ble skåret ut på frihånd...

Jeg proppet ungene fulle med fiskepinner før baksten, i håp om at di ikke skulle spise seg uvel på deig.... Det gikk sånn passe bra... Bra jeg ventet med pynten....
Nå ligger jeg her, med Mac'en i fanget, og har vondt i hele kroppen...
Ikke av bakingen, men av at Kristin skulle dra meg med på treningssenter -
for første gang siden jeg ble gravid med tvillingene!!
Jeg mistenkte henne at hun var kjøpt og betalt av en viss nabo...
- Men det var veldig gøy...
Corepinne, og noe danse-greier...
Følte meg som i "Skal vi danse" - 1.trening, med ukjent bruk av hofter...
Pluss at jeg følte det sto skrevet "1.skoledag" i pannen på meg...
Ja, ja... jeg har i hvert fall vondt...
(det var vel dét som var meningen...)

2 kommentarer:

Dentinista sa...

Hei,
så spennende med hus
og så gøy med trening!
Jeg var på døren din kl 14
for oppdatering og kaffe!!!
Klemmmmm

Fru Hermez sa...

Gjorde du??? Jeg lurte på ka du va ute på!! Da var jeg ute og kjøpte julegave til husbonden............ Ha en nyelig dag!!