...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 23. desember 2009

Bordet...


Med god hjelp ifra både mann og svigerinne, ble bordet "lappet" sammen til et tilfredsstillende resultat... (15 til bords er en utfordring!!)Jeg visste jeg burde ha dekket det i går, da jeg manglet både dekketallerker og servietter!! Men da stilen min har vedvart noen år, kunne jeg mikse brunt og gull, uten at det forårsaket di store konfliktene... Jeg har vel innsett at jeg har en ganske "brun" jul i grunnen! Røde tulipaner er et "must" da, man det er vel det eneste som er rødt i stuen min...
(- og rødvinen da...)
Finn fem feil!!
Et par tallerker er i ferd med å bli rene i maskinen...
Aquevit-glassene mangler (di er på plass i skrivende stundt!)

...og ballongen ifra bursdagsfeiringen i august kan få lov til å slippe snart...
(bra med bilder i grunn;-)

HA EN NYDELIG JULEFEIRING I MORGEN ALLE DER UTE!!

Ingen kommentarer: