...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 22. desember 2009

Pakker under treet...

I dag ble den store pakkedagen!
Jeg er jammen glad jeg plukket pakkene frem ifra gjemselen, for pakkejobben var langt større enn jeg hadde trodd! Det er typisk meg å vente til julaften med den jobben, og da hadde jeg stått til langt inn i første juledag å pakket!! Nå ble utfordringen å holde fristende julepapir borte ifra små barnehender, så jeg reiste like godt til besteforeldrer på Sola timene etter barnehagen!
Nå er alle pakkene handlet inn, pinnekjøttet i hus, en ekstra runde med marsipan fullført,
og det eneste som gjenstår er den siste handelen - sammen med resten av byen som skal gjøre den siste handelen (... vi er rare som alltid venter til siste time...)
- men kransen mangler på døren! Søren, jeg må ut og binde krans!!

Ingen kommentarer: