...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 11. januar 2010

Da har jeg innviet treningsklærne...

Jeg ble heller målløs, da mine medmosjonister sto i bare sokkene, med en jernkule imellom benene... Jeg hev meg rundt i siste liten selfølgelig (har baket TO kaker i kveld til mannen...), og ante ingen ting om hva betegnelsen Girya sto for... Jeg syntes jo det var ganske fantastisk at et treningssenter faktisk TURTE å la hvem som helst hive rundt på en jernkule (min var bare 8 kilo, og det var den minste vekten!!) Jeg fikk skikkelig flash-back til da bowlingkulen min gikk feil vei for noen år tilbake.... Jeg skjønte i kveld, at dette ville få langt mere alvorlige konsekvenser, og holdt den så fast som mulig!! Veldig bra instruktør... Hun var bevisst på at alle skulle utøve bevegelsene riktig - dét liker jeg! I morgen venter Evenes på meg, og bursdagen til mannen, idét jeg trør inn døren her med tre unger, på onsdag!! To kaker (ja, som sagt...), scampier i marinade, pluss en vietnameser som lager verdens beste vårruller, så kommer vi nok i mål med den feiringen også;-) Ha en nyyydelig uke alle som gidder å lese dette tullet jeg skriver, (og alle dere som ikke gidder...), så skal jeg gi lyd ifra min yndlingsplass Evenes i morgen... (har bare fått beskjed om å ta med badedrakt, så dét kan jo bli spennende!!)