...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 31. januar 2010

Oppsummering av foreningsturen 2010...


Det var både pudderalarm og koma-Kari denne helgen i Røldal, og damene koste seg glugg ihel!! Her sitter vi på vår egen lille After-Ski, med nygrillet pølser og Grog...
(varmet Calvados med sukker i!)
Christine var hjemme med skadet kne, og fikk ansvar for oppfyring av grillen....
Så lød det ifra terrassen på ekte Bodø'sk: "Vi e fri før spylervæske!!"
Ja....tennvæske ja... Opptenningsbrikketter er en fin ting!!


Milow....
Denne sangen gikk på repeat HELE helgen, og er bare noe av det råeste som er laget!!
Det er nødt for å bli "Foreningssangen 2010"...

Resten av kvelden er hemmelig...
(for å si det sånn - dette bildet er ifra fredagen - når tulipanene står pent og pyntelig i vasen...)
Nå er alle mødre fulladet - proppet av ny energi - og veldig lykkelige over å ha gode menn hjemme som unner oss en helg på fjellet;-)

2 kommentarer:

The Hellands sa...

Du slutter ikke å imponere Kjersti, jeg klarer aldri å holde følge med ditt "blogge-tempo". Nei livet som 100% business women setter følgelig sine spor! Kjekt å lese og se flotte bilder. Fortsett med det Kjersti! Du e goe!
Klem fra Hilde :-)

Fru Hermez sa...

Tuuusen takk Hilde!! Jeg tror au-pairen min møtte din på norsk-kurs forrige uke??? Ganske tilfeldig!! Jeg får tid til mye da jeg jobber 60% - skjønner godt du har det suupertravelt!! Jeg er desverre altfor glad i fritiden min... Håper vi ses snart!!
Klem Kjersti;-))