...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 2. januar 2010

Ostefondue...


Perfekt som et lite mellommåltid før ribba!!
En kan blande ostene selv med en klunk hvitvin, eller gjøre som meg, alltid ha en ferdig pakke i kjøleskapet!

Snart er denne lille ferien over...
Det har vært en bra start på det nye året...
Jeg har vel ingen andre forsettter enn å starte å bevege kroppen litt mer!
Eller, det vil si, bevege kroppen så svetten kommer!
Spørsmålet er bare om jeg skal betale penger for å svette inne i et illeluktende senter,
eller om jeg skal begynne å jogge i Guds frie natur (??)
Noen må gjøres i alle fall,
så får jeg bare kose meg frem til jeg finner ut hva jeg skal gjøre;-)

1 kommentar:

Kari sa...

Du e goe. Utolig koselig hytte. God smak;) Sånn vil eg og ha det;)