...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 9. februar 2010

Mens noen har sommerferien i boks...


... har jeg sikret meg jeansen for sommer 2010!! RAER er et av yndlingsmerkene mine... og hva kunne jeg vel gjøre da denne låg og skrek imot meg på salg-bordet inne på Carma... Jo, da var det bare å komme opp med mange nok unnskyldinger og argumenter, som at dette ble sommerjeansen, at den var på salg, og at jeg faktisk prøvde denne i Stavanger, men i feil størrelse! Det er rart hvor deilig det kan føles..... (alle jenter vet hva jeg snakker om her!!) Modellen her heter faktisk RIVIERA, så dét tolker jeg som et kall!! (I say no more...)

1 kommentar:

Dentinista sa...

Grattis!!
Godt for
alt som er
i box!!