...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 19. mars 2010

Apropos kakeformer...

- jeg falt pladask for denne nydelige formen hos Åhlens!!
Tvillingene og jeg, laget banankake i kveld,
men erfarte vel at jeg burde smøre denne formen nøye...
Skuffelsen (eller latteren) var høy, da vi prøvde å snu formen...
Jeg har ikke erfaring med disse silikonformene - skal di smøres?
Kanskje perlesukker i bunn hadde gjort susen her?
Tror iskaken til Mona egner seg veldig bra i denne!

Jeg har hatt en perfekt start på helgen, etter en dag på sofaen i går - der jeg ikke visste om jeg hadde møtt veggen, om "vondtene" bare skyldtes treningen, om jeg var deprimert, eller bare syk!!
Derfor, perfekt start på helgen, da jeg våknet i morges og kjente at jeg HADDE vært syk i går!!

God helg alle sammen - og husk - av og til må vi bare lytte til kroppen og stole på den...


1 kommentar:

Dentinista sa...

Hei kjære
Fru H!!
Så bra at du
er frisk igjen!!!
Good helg!
HCklemm