...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 12. mars 2010

Etter 10 dager fri...

var det på tide at jeg kom meg i luften igjen, og jeg har fløyet Gedansk, av alle plasser...
Trodde kanskje det var i Danmark jeg, men nei....Polen...
("England er hovedstaden i Amerika" - kommentar ifra meg på ungdomsskolen...)
(godt jeg bare er flyvertinne;-)
Jeg sender mine varmeste tanker til mine kollegaer og hennes familie som var i bisettelsen til min kollega Vera...
Jeg kjente henne ikke, men hun var en av oss uansett...
og jeg kjenner godt kollegaer som kjente henne godt...

Roquefort og rødvin - gullrekken, og fredags-pizza...
Jobb-helgen har hatt en fin start...

1 kommentar:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Det hørtes ut som en god plan for fredagskvelden - riktig god helg!
Ps! Salaten i går så deilig ut - takk for tips på dressing!