...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 1. mars 2010

Gjemte skatter...

fant jeg, i et mørkt hjørne i kjellenren på hytten!!
Med all lunsjing på terrassen, måtte jeg ta i bruk brettet jeg brukte til oljer og krydder ved siden av komfyren - jeg trengte noe som skjulte litt mere!!

Både Lui og meg tenkte samme tanke, trauet som tiltrakk seg vår oppmerksomhet sist vi var nede i kjelleren!!
Nydelig gammelt, litt ustabilt, men med masse historie...
(tror IKKE historien sier at det ble brukt til å skjule krydderier på kjøkkenbenken på 1800-tallet...)

1 kommentar:

Emidoras verden sa...

..sjarmerende gammelt trau..
Har selv et jeg fikk fra en gård i Gudbrandsdalen..
Flott blogg har du også!
Legger meg til som følger:)