...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 13. april 2010

7 hopp på innlandet...

innebærer for eksempel Stavanger-Bergen-Trondheim-Ålesund-Bergen-Stavanger-Bergen-Trondheim...
men er faktisk ikke så verst, når en fjoller seg igjennom dagen....
(det er kanskje ikke så rart når vekkerklokken er stilt inn på 0430!!)
Dagen begynte med sms ifra bror, med at: "du bør ikke bruke telefonen, men legge den til tørking i et glass ris eller noe annet lurt!!" Og jeg spør meg: "Hva i alle dager skal jeg da bruke i påvente av en tørr telefon??" Nei....den får vel vare så lenge den varer, tenker jeg... Ipad - blir vel det neste bloggemiddelet, tenker jeg! (sambooeren til bror fikk en sånn levert på døren i dag, og var veeeeeldig fornøyd...)
Over til fjolling ja - Grethe leste som en foss opp nødprosedyrene, uten så mye som et gløtt frem på meg, mens jeg sto med knute på vesten og slet!!
Jeg:"Michel lager salte Arme Riddere!!"
Grethe: "Hvordan er salte Arme Riddere?"
Jeg: "Uten sukker!!"

Puhh, det er ikke bare bare å være flyvertinne altså...
På tide å slukke lyset snart - ikke så mye annet spennende å finne på på et hotellrom, da alarmen atter en gang stilles inn på 04 et eller annet....

2 kommentarer:

Thelma Louise sa...

PHU....høres hektisk ut..:-) hva skulle vi gjort uten humor i hverdagen.:-)

Ingvild B sa...

Ja, 7 hopp det går vel som en lek.. :)
Spes mtp at du snart går ut i ferie!?
Noen planer for ferien?

Klem