...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 11. april 2010

For en dag...


Med lammelår på en litt annen måte enn jeg har sett i det siste (......)

hestefrisering og mating

Sola-stranden og mislykket sove-forsøk (....)

- toppet jeg hele "driden" med å miste Iphonen min i toalettet til søster,
hvor nabogutten som hadde besøkt dette før meg, desverre ikke hadde trukket i snoren,
men hånden MÅTTE oppi, (jeg kunne ikke akkurat trekke i snoren først!!)
men hvor mannens "føne-telefonen-trikset" gjorde at telefonen gikk fra å ikke fungere i det hele tatt, til faktisk å både ringe og lage lyd!!
Så får jeg håpe nabogutten ikke luktes for hver samtale...

takk
Maylis og søs
for en fantastisk dag!!

6 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Fru Hermes, du er bare helt utrolig
:)))) Fikk meg en god latter på din bekostning...

Åse Design sa...

Hehe.....

Ingvild B sa...

Haha... Såpass ja.
Jaja, lykke til! ;)

~Herlige bilder!

denne Karen sa...

Haha, du e virkeligt utrolig morsom!
Ser jo at dåkk har det rimeligt travelt på dåkkers kant og, ja! Ha ei fine uga!
=D

Frk.Virrum sa...

Hehe...herlig!
Du får meg virkelig til å le..topp blogg, deilig å lese annet enn de trivielle, overfladiske, "perfekte" det florerer av..
Du skriver godt!

Lykke til med telefonene!
Ha en strålende dag!

Marit sa...

Kommer bare dritpreik ut av røret nå, kanskje... hehe..